På vores hovednummer hjælper vi med praktiske udfordringer og medlemsservice. Telefonen varetages af vores sekretariat.
Spørgsmål og svar
Som medlem af Osteoporoseforeningen får du ubegrænset rådgivning hos vores sundhedsfaglige personale, modtager medlemsmagasinet Knogleliv fire gange årligt, løbende webinarer om kost, træning, behandling mm., adgang til digitalt kursusforløb, fællesskab med andre ligesindede, mere end 200 events årligt og meget mere.
Derudover støtter du vores arbejde for at sikre et godt liv med knogleskørhed, forskning samt vores politiske arbejde.
Enkeltperson: 300 kr. årligt
Husstand: 350 kr. årligt
Pensionist/førtidspensionist: 225 kr. årligt
Pensionist husstand: 250 kr. årligt
Studerende: 225 kr. årligt
Lille firmamedlemskab: 300 kr. årligt
Stort firmamedlemskab: 2000 kr. årligt (Her får du 10 medlemsblade pr. udgivelse)
Når du melder dig ind, kan du betale med MobilePay, betalingskort eller betalingsservice. Beløbet bliver trukket på dit betalingskort eller din konto, og herefter foregår betalingen helt automatisk én gang årligt.
Ofte kan det skyldes, at du inden for det seneste år har udskiftet det betalingskort, som er knyttet til din betalingsaftale, dvs. det kort, du betalte med, da du meldte dig ind enten ved kortbetaling eller MobilePay. Hvis du tilknytter dit nye betalingskort på betalingsaftalen, vil det ofte kunne løse problemet. Du er altid velkommen til at kontakte os.
Vi er rigtig glade for, at du har lyst til at lægge nogle frivillige kræfter hos os – ethvert bidrag er mere end velkommen. Du kan kontakte vores frivilligkoordinator Johanne Buus Buhr på jbb@osteoporose.dk for en uforpligtende snak eller tage fat i din lokale formand. Du finder oplysninger på de lokale formænd her.
Vores magasin Knogleliv udkommer fire gange årligt; februar, maj, september og november. Det udgives altid den første hverdag i måneden, men det kan tage op til 10 hverdage, før det lander i din postkasse. Har du ikke modtaget dit magasin, kan du sende os en mail på info@osteoporose.dk eller ringe til os, så sender vi dig et link, hvor du kan oprette en reklamation for dit magasin, som herefter vil blive sendt til dig.
Du finder dit medlemsnummer på din medlemsside ved at logge ind her.
Hvis du har glemt din adgangskode, er det muligt at få tilsendt en ny til din mail, du har angivet ved din indmeldelse. Det kan du gøre her.
Har du endnu ikke oprettet et medlemslogin, kan du gøre det ved at trykke på ”Ny bruger/glemt adgangskode” på denne side (link https://www.osteoporose.dk/login/). Det er vigtigt, at du anvender den mail, du opgav, da du meldte dig ind. Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at kontakte os.
Vi sætter stor pris på enhver støtte, vi modtager, og du har mulighed for at støtte vores arbejde på flere forskellige måder. Du kan blive medlem her og betale et årligt beløb. Du kan også vælge at støtte vores arbejde med et engangsbeløb her. Det er også muligt at testamentere en del af sin arv til Osteoporoseforeningen eller oprette en mindedonation i forbindelse med en begravelse/bisættelse. Du er meget velkommen til at kontakte os.
Du har altid mulighed for at opsige dit medlemskab hos os. Du kan opsige dit medlemskab på to måder – enten ved at sende en mail til medlem@osteoporose.dk eller ringe til os på 8613 9111. Hav gerne dit medlemsnummer ved hånden.
Vi oplever indimellem, at vores nyhedsbreve ender i spamfilteret. Det kan derfor være en god idé at kigge, om det skulle have gemt sig der. Hvis det ikke er tilfældet, kan der være sket en fejl i vores system. Du kan kontakte os her, så vi sammen kan løse problemet.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, kan du afmelde det nederst i nyhedsbrevet. Oplever du problemer, er du altid velkommen til at kontakte os.

