Osteoporoseforeningen medlem logo
Bliv medlem Medlem
Osteoporoseforeningen bidrag logo
Støt os Støt

På vores hovednummer hjælper vi med praktiske udfordringer og medlemsservice. Telefonen varetages af vores sekretariat.

Spørgsmål og svar

Hvordan melder jeg mig ind i Osteoporoseforeningen?

Vi er glade for, at du har lyst til at være medlem af Osteoporoseforeningen. Du kan enten melde dig ind her eller ved at kontakte os.

Hvad får jeg ud af at være medlem?

Som medlem af Osteoporoseforeningen får du ubegrænset rådgivning hos vores sundhedsfaglige personale, modtager medlemsmagasinet Knogleliv fire gange årligt, løbende webinarer om kost, træning, behandling mm., adgang til digitalt kursusforløb, fællesskab med andre ligesindede, mere end 200 events årligt og meget mere.

Derudover støtter du vores arbejde for at sikre et godt liv med knogleskørhed, forskning samt vores politiske arbejde.

Hvad koster et medlemskab?

Enkeltperson: 300 kr. årligt

Husstand: 350 kr. årligt

Pensionist/førtidspensionist: 225 kr. årligt

Pensionist husstand: 250 kr. årligt

Studerende: 225 kr. årligt

Lille firmamedlemskab: 300 kr. årligt

Stort firmamedlemskab: 2000 kr. årligt (Her får du 10 medlemsblade pr. udgivelse)

Hvordan foregår betalingen?

Når du melder dig ind, kan du betale med MobilePay, betalingskort eller betalingsservice. Beløbet bliver trukket på dit betalingskort eller din konto, og herefter foregår betalingen helt automatisk én gang årligt.

Jeg modtager mails om, at jeg ikke har betalt. Hvad er gået galt?

Ofte kan det skyldes, at du inden for det seneste år har udskiftet det betalingskort, som er knyttet til din betalingsaftale, dvs. det kort, du betalte med, da du meldte dig ind enten ved kortbetaling eller MobilePay. Hvis du tilknytter dit nye betalingskort på betalingsaftalen, vil det ofte kunne løse problemet. Du er altid velkommen til at kontakte os.

Jeg vil gerne være frivillig i foreningen. Hvordan bliver jeg det?

Vi er rigtig glade for, at du har lyst til at lægge nogle frivillige kræfter hos os – ethvert bidrag er mere end velkommen. Du kan kontakte vores frivilligkoordinator Johanne Buus Buhr på jbb@osteoporose.dk for en uforpligtende snak eller tage fat i din lokale formand. Du finder oplysninger på de lokale formænd her.

Jeg har ikke modtaget mit medlemsmagasin. Hvad gør jeg?

Vores magasin Knogleliv udkommer fire gange årligt; februar, maj, september og november. Det udgives altid den første hverdag i måneden, men det kan tage op til 10 hverdage, før det lander i din postkasse. Har du ikke modtaget dit magasin, kan du sende os en mail på info@osteoporose.dk eller ringe til os, så sender vi dig et link, hvor du kan oprette en reklamation for dit magasin, som herefter vil blive sendt til dig.

Hvor finder jeg mit medlemsnummer?

Du finder dit medlemsnummer på din medlemsside ved at logge ind her.

Jeg har problemer med at logge ind på medlemssiden. Hvad gør jeg?

Hvis du har glemt din adgangskode, er det muligt at få tilsendt en ny til din mail, du har angivet ved din indmeldelse. Det kan du gøre her.

Har du endnu ikke oprettet et medlemslogin, kan du gøre det ved at trykke på ”Ny bruger/glemt adgangskode” på denne side (link https://www.osteoporose.dk/login/). Det er vigtigt, at du anvender den mail, du opgav, da du meldte dig ind. Oplever du fortsat problemer, er du velkommen til at kontakte os.

Jeg vil gerne støtte Osteoporoseforeningens arbejde. Hvordan gør jeg?

Vi sætter stor pris på enhver støtte, vi modtager, og du har mulighed for at støtte vores arbejde på flere forskellige måder. Du kan blive medlem her og betale et årligt beløb. Du kan også vælge at støtte vores arbejde med et engangsbeløb her. Det er også muligt at testamentere en del af sin arv til Osteoporoseforeningen eller oprette en mindedonation i forbindelse med en begravelse/bisættelse. Du er meget velkommen til at kontakte os.

Hvordan kan jeg opsige mit medlemskab?

Du har altid mulighed for at opsige dit medlemskab hos os. Du kan opsige dit medlemskab på to måder – enten ved at sende en mail til medlem@osteoporose.dk eller ringe til os på 8613 9111. Hav gerne dit medlemsnummer ved hånden.

Jeg har tilmeldt mig foreningens nyhedsbreve, men får ingen. Hvorfor?

Vi oplever indimellem, at vores nyhedsbreve ender i spamfilteret. Det kan derfor være en god idé at kigge, om det skulle have gemt sig der. Hvis det ikke er tilfældet, kan der være sket en fejl i vores system. Du kan kontakte os her, så vi sammen kan løse problemet.

Jeg ønsker at afmelde foreningens nyhedsbrev. Hvordan gør jeg?

Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, kan du afmelde det nederst i nyhedsbrevet. Oplever du problemer, er du altid velkommen til at kontakte os.

Opdateret d. 5. november 2025